הפתרון שלכם לתחומי הנדלן והמקרקעין

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    שמאי מקרקעין במעלה אדומים והסביבה

    שמאי מקרקעין במעלה אדומים

    אם אתם מחפשים שמאי מקרקעין במעלה אדומים והסביבה הגעתם למקום הנכון. במשרד השמאות אלי כהן ישמחו להעניק לכם את השירות המקצועי, האדיב והטוב ביותר בתחום. אלי כהן הינו בעל תואר ראשון B.A, שמאי מקרקעין מוסמך ובעל ניסיון רב שנים בתחום. לאלי יתרונות רבים נוספים כמו ההתמחות שלו בנושא היטל השבחה, בדיקת כדאיות כלכלית לפני רכישת נכס והניסיון בתחום הנדל"ן המאפשר לו ללוות גם יזמי נדל"ן וחברות נדל"ן והשקעות לעניינים רכישה ובנייה של נכסים מניבים. לפרטים נוספים והזמנת השירות צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

    שמאי מקרקעין במעלה אדומים והסביבה מומלץ

    בין שירותיו העיקריים של שמאי המקרקעין, הערכת שווי נכס קיים או כזה העומד לקום כדי לבחון את כדאיות העסקה. כאשר הצד המוכר מזמין שמאי מקרקעין הוא בדרך כלל רוצה להעריך את שווי הנכס שלו לפני שהוא מוציא אותו למכירה כדי לדעת את סדר הגודל של המחיר שהוא ירצה לדרוש בעבור מכירת הנכס. עבור הקונה – נהוג להזמין שמאי מטעמו כדי לקבל אומדן על שווי הנכס שרוצים לקנות וכן לבצע בדיקות שונות של היתרי הבנייה על הנכס, תכניות הנכס אצל הרשויות, בדיקה שאין חריגות בנייה, שאין היטלים ועיקולים על הנכס, שמי שמדבר אתכם הוא אכן הבעלים של הנכס וכמובן הערכת שווי הנכס לטובת הצעת המחיר.

    בדיקת כדאיות כלכלית להשקעה בנכס

    שמאי מקרקעין במעלה אדומים והסביבה, יבצע עבורכם בדיקת כדאיות כלכלית להשקעה בנכס. כך תוכלו לוודא שאתם באמת רוצים להשקיע את הסכום שאתם משקיעים על הנכס וכמובן שהדרישה לסכום כזה היא הגיונית. אתם לא רוצים לגלות שהנכס שווה למשל 1.1 מיליון ₪ לאחר שקניתם אותו ב1.3 מיליון ₪. כמובן שמשא ומתן זה עניין שאפשר לשאת בו ובעל הנכס יכול לבחור בגדר ההיגיון כמה הוא רוצה עבור הנכס שלו אולם הערכתו של השמאי נועדה כדי לתת הערכה מדויקת ואמיתית לערכו של הנכס ולתת אומדן לצד הרוכש אם הוא רוצה לשאת בעלויות נוספות שהם מעבר לשוויו המקורי של הנכס. לפרטים נוספים והזמנת שמאי במעלה אדומים והסביבה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    שמאי מקרקעין במעלה אדומים

    שתפו את הפוסט עם חברים

    הפתרון שלכם לתחומי הנדלן והמקרקעין

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי