הפתרון שלכם לתחומי הנדלן והמקרקעין

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    שמאי מקרקעין רחובות

    במקרים רבים נכס נדל"ן הוא לא בדיוק כפי שהוא נראה. לדוגמה: דירה הנראית מצוין על פני השטח כשלמעשה ברקע יש לבעלי הדירה בעיות מיסוי, עיקולים ואפילו בניה לא חוקית שצריך להרוס. במידה ורוכש הדירה לא יזמין שמאי מקרקעין לביצוע הבדיקות המקדימות על הנכס, הוא עשוי להיות זה שהמיסים וההיטלים יעברו לחובתו כבעל הנכס החדש. מחפשים שמאי מקרקעין ברחובות? אלי כהן שמאות מקרקעין, ישמח להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ואמין במיוחד. לפרטים והזמנת השירות התקשרו אלינו או השאירו את פרטיכם באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    כיצד עוזר לנו שמאי מקרקעין רחובות?

    באמצעות הבדיקות המקיפות של שמאי המקרקעין על הנכס, בעליו, בדיקת התוכניות של הנכס בוועדת התכנון והבניה של הראשות המקומית וכן בדיקת היטלים, עיקולים ומיסים שונים החלים על בעל הנכס בעבור הנכס – ניתן יהיה להעריך האם הנכס נקי מחובות, אין לו חריגות בניה או בניה לא חוקית ונקבל אומדן שווי נכס לצורך הערכת שוויו האמיתי של הנכס והאם כדאי לנו להשקיע את הסכום הנדרש לרכישתו. דו"ח השמאי קביל גם בבית המשפט והוא משמש בין היתר גם להערכת נכסים לכינוס, להערכת נכסים לפני נטילת הלוואה לרכישת הנכס, הערכת נכסים להערכת שווי חברה לפני מכירה ועוד.

    מתי נזדקק לשירותיו של שמאי מקרקעין?

    • לפני רכישה/מכירה של נכס – לפני שאתם משקיעים בנכס או רוצים למכור את הנכס שלכם כדאי להזמין שמאי מקרקעין. לפני מכירה כדי לדעת כמה לדרוש בעבור הנכס ולפני רכישה כדי לוודא שאתם עושים עסקה עם הבעלים האמיתי של הנכס, שאין עליו עיקולים או חריגות העשויים לעלות לכם הרבה מאוד כסף לאחר מכן ושהמחיר שבעל הנכס דורש הוא הגיוני ביחס לשווי הנכס.
    • לבדוק כדאיות כלכלית של השקעה גדולה – כאשר יזם או חברת נדל"ן מגיעים לפני רכישה גדולה או השקעה גדולה בנכס קיים, לפני בנייה של נכס חדש ועוד – הם עושים שימוש בשמאי מקרקעין המכיר היטב את הסביבה והנכסים השונים בה ויכול להעריך את כדאיות העסקה.
    • לבדוק כדאיות השקעה בפרויקט התחדשות עירונית.
    • לפני נטילת משכנתא – כאשר הבנק מבקש הערכת שמאי מדויקת לגבי שווי הבנק כדי לדעת איזה סכום הם יכולים להעניק כמשכנתא לטובת רכישת הנכס.

    שמאי מקרקעין באזור רחובות

    במקרים שונים ולא נדירים במיוחד לצערנו, שוויו של הנכס הוא לא בדיוק כפי שהוא נראה. על פניו הנכס יכול להיראות טוב, משופץ, נמצא בסביבה טובה ועוד. מתחת לפני השטח יכולים להסתתר לא מעט פרטים מעניינים העשויים לגרום נזק כלכלי רב ועוגמת נפש לאדם המעוניין לרכוש את הנכס. לדוגמה: חובות, עיקולים, מיסים שלא שולמו על הנכס, בנייה בלתי חוקית ועוד. אלי כהן מספק שירותי שמאי מקרקעין באזור רחובות וערי המרכז וישמח להעניק לכם שירות מקצועי בתחום לכל צורך.

    שמאי מקרקעין באזור רחובות לפרויקטים של התחדשות עירונית

    לא חסרים אנשים לא ישרים בעולם בכלל ולצערנו הרב גם כאן בישראל. אותם אנשים לא ישרים מחפשים לדרוך ולהרוס אנשים אחרים בדרכם למעלה. כך למשל בעל נכס יכול לדרוש מחיר מסוים על הדירה שלאחר בדיקות מקיפות של שמאי מקרקעין יתגלה כי חלק מהבנייה של הדירה הוא בכלל לא חוקי. גילוי זה ידרוש מבעל הדירה החדש לפרק את המטרים המיותרים, להשלים את הקירות לסגירת הבית ועלויות השיפוץ עשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר. כמו כן, ערך הדירה הוא נמוך משמעותית מזה שהיה אמור להיות עם אותה תוספת בנייה לא חוקית (אם הייתה חוקית) ולכן מדובר בעוד מאות אלפי שקלים שיורדים מערך הנכס. בדיקה ראשונית של שמאי מקרקעין הייתה מגלה את הבנייה הלא חוקית ומצילה את הרוכש מביצוע עסקה זו ומהפסד כלכלי עצום.

    להינצל מרמאות

    גם רחובות נהנית מפעם לפעם מיזמים המעוניינים להשקיע בהתחדשות עירונית בעיר. פרויקטים כמו תמ"א 38 ו/או פינוי בינוי יכולים להעלות משמעותית את ערך הנכס של הדיירים, לקצור רווחים לקבלן/למשקיע וכמובן גם לספק מבנה מגורים בטוח יותר לשימוש. כדי שהיזם ירצה להשקיע זמן וכסף בפרויקט הוא מבצע בדיקה מקיפה אודות האזור, הפרויקט הפוטנציאלי, הערך של הדירות החדשות והכדאיות הכלכלי של ההשקעה בפרויקט. השמאי יבצע בדיקות מקיפות אודות הנכסים באזור, הערך שלהם, כמה עשוי להיות ערכה של הדירה החדשה בבניין המשופץ/החדש, כמה דירות יוסיף הקבלן ומה יהיה הערך הסופי של הנכס לאחר חישוב הכנסות והוצאות. כך יוכל היזם או הקבלן לקבל החלטה האם להשקיע בפרויקט והאם הוא יהיה רווחי עבורו. אלי כהן הוא שמאי מקרקעין מוסמך, וישמח לסייע בידכם.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    הפתרון שלכם לתחומי הנדלן והמקרקעין

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי