הפתרון שלכם לתחומי הנדלן והמקרקעין

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    שמאי מקרקעין במרכז

    שמאי מקרקעין במרכז עוסק בהערכת שווי של נדל"ן. השווי נדרש על ידי גופים ואנשים לצרכים שונים. שמאי מקרקעין ורכוש חייב לקבל אישור מתאים ממשרד המשפטים לאחר שלמד את המקצוע במוסד ידוע ולאחר שעמד בהצלחה בבחינות מתאימות שעורך המשרד. בסוף העבודה הוא יגיש דו"ח היכול לשמש כמסמך קביל בעת דיונים שונים. ניתן להיעזר במשרדו של אלי כהן שמאות מקרקעין ויזמות נדל"ן המקצועי.

    מתי פונים אל שמאי מקרקעין במרכז?

    שמאי מקרקעין במרכז מספק שירותיו במקרים הבאים: כאשר בנק המספק משכנתא או הלוואה רוצה לקבל הערכה על שווי  הנכס עבורו ניתנת ההלוואה. רשות מקומית מבקשת הערכת שמאי בעת פרסום תכנית בינוי ערים חדשה  לצורך קבלת אומדנים שונים על ערך הנכסים לפני התחלת הפרויקט. זאת, לצורך קביעת דמי ההשבחה המוטלים על בעלי הנכס לאחריו, מצב נוסף, הוא בעת ערעור על שומה שנקבעה בידי מס שבח ועוד. נחיצות ההערכה הכרחית בשורה של מקרים ובלעדיהם לא יכולות להתקדם עסקאות שונות כמו: מתן משכנתאות, מכירת חברות שיש ברשותן נכסים שיש להעריכם ובעוד מקרים.

    שמאי מקרקעין מומחה במרכז הארץ

    בעת עריכת הדו"ח בודק השמאי את מצב הנכסים, רישומם בטאבו ואלמנטים הכרחיים נוספים. ניתן להבחין ב 3 שיטות עיקריות. גישת ההשוואה אשר בודקת שווי עסקאות דומות אשר נעשו באזור הנכס, השיטה הכלכלית שנעשית על פי הרווח הנקי מנכס דומה, ושיטת העלות  המבוססת על עלויות כל המרכיבים הכלולים בנכס דוגמת הקרקע, המבנה ועוד. כמובן, שבכל שיטה נלקחים בחשבון אלמנטים של פחת, כלכלי או פונקציונאלי, תשלום מיסי השבחה, היות הנכס מניב או לא, מצב הנכס, האזור בו הוא ממוקם, הפיתוח הסביבתי ואחרים נוספים נדרשים.

    ייצוג על ידי שמאי מקרקעין מוביל במרכז

    השמאי מגיש  הדו"ח יכול גם לייצג את לקוחו אל מול הרשויות השונות ובהן הרשויות המקומיות, בתי משפט, מס שבח ואחרות. דו"ח שמאי מהווה פעמים רבות משקל נגד לדו"חות רשמיים של שמאי הרשויות ויכול לסייע רבות בהורדת מס מבוקש, בהקלות כספיות שונות ועוד. מומלץ לשכור שירותי שמאי בעל מוניטין. כל עסקת מקרקעין הינה יקרה, יחסית, וכדאי לדעת כראוי את ערך הנכס. אלי כהן שמאות מקרקעין ויזמות נדל"ן, יעניק לכם את הטיפול הראוי ביותר.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    הפתרון שלכם לתחומי הנדלן והמקרקעין

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי